شنبه، فروردین ۲۸، ۱۳۸۹


۱۳ نظر:

محمد خورشيدي گفت...

آذر عزيز
روي پست پاييني گويا آخرين كامنت - كه از من بود - بي نام ذخيره شد و چون نمايش داده نمي شد متوجه جاي خالي ي اسم ام نشده بودم
زنده باشي هميشه با اين تصويرهاي بكر كه هميشه قابل تامل اند

م.قیری گفت...

آذر کیانی عزیز. /درود. با بدخشان به روز هستم.خوش وقت باشی.

فرشته پناهی گفت...

خوانش هایکوئی نیمه جدید

احسان مرداسی گفت...

سلام عزیز
به روزم و منتظر نقد ارزشمندتان
قدمتان بر چشم



سبز باشید

كامبيز حسين پور گفت...

سلام مهربان
مثل هميشه منتظر تان هستم
با همان نگاه تيزبينانه انتقادي

احسان مرداسی گفت...

ممنون از حضورت عزیز
با احترام لینکتان می کنم

سایت جن و پری به روز شده
که اگر مایلید شعری از من را بخوانید به گوشه چشمی

http://www.jenopari.com/article.aspx?id=1541

آفتابان گفت...

درود مهربان
از لطف ات سپاس و سپاس و سپاس
با خیلی مهر

كامبيز حسين پور گفت...

سلام
باز هم ممنون از نظرتان مهربان
هميشه راهگشا خواهد بود

امیرحسین ضیائیان مفید گفت...

سلام به شما دوست عزیز و شاعر گرامی....
بسیار زیبا بود و لذت بردم.....
تبریک میگم و امیدوارم سال بسیار خوبی داشته باشین
بعد از مدتها با ترانه اای اجرا شده به روزم ......
با اینکه ترانه اجرا شده اما....
اما منتظرم دعوت منو بپذیرید و نظرتون رو برام بنویسید ..........
منتظر حضور همیشگی شما هستم .........
چشم به راهم تا بیاین ........
موفق باشید......
خدانگهدار
امیر حسین ضیائیان مفید
Ziaian.blogfa.com

فرشته پناهی گفت...

آپ اردیبهشت

امیرحسین ضیائیان گفت...

سلام به شما دوست عزیز و شاعر....
و همراه همیشگی
از شما دعوت میکنم...
با ترانه ای قدیمی به روزم......
و مثل همیشه منتظر نظر و راهنمایی شما هستم...
با ترانه ای به عنوان ( مامان بابای من کیه؟؟!!!)
بی صبرانه منتظر نگاه ارزشمندتون هستم
[گل]

حميد رضا شروه گفت...

براي خوانش شعرم دعوتيد با احترام

محمد ضیغمیان گفت...

سلام
روزتون به خیر
به پیغامی که در یکی از پستهای سایت اثر گذاشته بودید به وبلاگتون رهنمون شدم
ظاهرا به گرافیک علاقه ی زیادی دارید
من از عکس ها لذت بردم
زیبا بودن
همچنین مقداری از نوشته ها رو هم خوندم
خوشحال می شدم اگر از خودتون می نوشتین
از آشنایی با شما خوشحال شدم
امیدوارم بتونیم به همدیگه کمک کنیم در عرصه ی فکر
موفق و پیروز باشید