یکشنبه، اسفند ۲۸، ۱۳۸۴



سال خوبی داشته باشید

۲۹ نظر:

ناشناس گفت...

درود بر آذر مهربان و زیبا اندیش . سال نو و بهار باشکوه بر تو دوست عزیز و دیرین مبارک . امیدورام سالی سرشار از زیبایی و سرور و شادکامی و پیروزی در کنار افروز و فرشاد دو یار مهربان و همیشگی ات داشته باشی . مبارک بادت این شادی

ناشناس گفت...

سلام / آمده بودم بنویس ام سال خو ... بی حرف پیش ... به این سال ها

ناشناس گفت...

سلام / آمده بودم بنویس ام سال خو ... بی حرف پیش ... به این سال ها

ناشناس گفت...

شب نوروز من غمگينه بي تو
زمان در سينه ام سنگينه بي تو...
سلام .با نوروزي ديگر دل به شادخواري باستاني ايراني خوش مي كنيم و با اميد به
روزگاري بهتر عيد را به همه دوستان اهل قلم تبريك مي گوييم .چه كنيم كه در اين
دور گردون اگر چند روزي هم به مراد ما نرفت باز نوميد نمي شويم و هم زبان با
خيام آواز مي كنيم كه:پيش آر پياله را كه شب مي گذرد ... با شعراستان و شعر هايي ار ميثم رياحي و
با مقاله اي از دوست فرهيخته ام فرامرز زعفرانيه نوروزتان پيروز!

ناشناس گفت...

سلام خانم کیانی عزیز . من هم برای شما سال خوب و شاد و پرباری آرزو می کنم .

Unknown گفت...

sallam khanoom kiani. sal e khoobi dashteh bashid

ناشناس گفت...

سال نو مبارک خانم کیانی عزیز

ناشناس گفت...

سلام بر دوست! سال نو را به شما صمیمانه تبریک میگم و امیدوارم سالهای سال با خوشی و سلامتی سپری کنین! شاد باشین همواره

ناشناس گفت...

درود بر حضرت کياني
سال نو را به شما تبريک مي گويم و از بزرگ پرچمدار هستي برايتان سلامتي و بهروزي خواهانم
مدتها بود نمي دانستم کجايي و چه مي کني تا اينکه عيد آمد و يک جستجوي کوچولو کار خودش را کرد و دست آخر هم پيدايتان کردم
من هم شده ام وبلاگ نويس. البته با طنز سياسي... و خدا به خير کند
بدرود تا گاه ديگر

ناشناس گفت...

نوروز پیروز. شاد زی. با کاسنی به روزم. نقد شعر با ترجمه شعری از اخوان به روز است: http://naqdesher.persianblog.com

ناشناس گفت...

سلام خانم آذر كياني عزيز. بهاران خجسته باد. كامنتهاي اعماق سياه مركب فعال شد.

Infdle گفت...

نوروزتان سرشار از امید و شادمانی باد

شاداب د سرافراز باشید
با آرزوی بهترینها در سال نو برای شما بهترین
________آریا

ناشناس گفت...

هر روزتان سال نو باد /و نوروز

j.a گفت...

سلام/ سال نو مبارک /امیدوارم همیشه در کنار خانواده شاد و تندرست باشید /سلام ویژه من رو هم خدمت خانواده برسونید

ناشناس گفت...

سلام خانم کیانی. سال نو مبارک. آرزو می کنم سالی توام با خوشی و موفقیت در انتظارتون باشه. در سال سگ به روزم مثل سگ. بعد از قرن ها اگر به ما هم سری بزنید خوش حال میشیم.

ناشناس گفت...

سال نو مبارك صد سال به از اين سالها.

ناشناس گفت...

سلام ! سال نو مجددا بر شما مبارک بادا

ناشناس گفت...

salaam khanome kiani .sale no mobarak.

ناشناس گفت...

نشريه ادبي دومينو با شعرها و مقالاتي از حسين محمدي - الهام ملك پور - ليلا روبين - امير قاضي پور و مجيد يگانه و آثار ديگر در فروردين ماه 85 ديدن كنيد
http://www.domino.blogfa.com

ناشناس گفت...

ايدون باد!

ناشناس گفت...

با متني تحت عنوان « شش شخصيت در جستجوي مؤلف » و خبر چاپ كتاب جديدم به روزم و منتظر نظرات شما... حتما سر بزنيد!

ناشناس گفت...

لینک کردم.
بدون اجازه!

ناشناس گفت...

سلام آذر خانم. اميد وارم سال خوبي داشته باشي

ناشناس گفت...

این که این آیه با قاف شروع میشود و به قاف تمام عجیب حکمتی است . بهار مبارک است شاید حتما...

ناشناس گفت...

سلام آذر جان . مرسی بابت ای میل . با شعر تازه ای به روزم . به امید دیدار

ناشناس گفت...

سلام /سعی میکنم با این اوضاع فکر کنم میشود سال خوبی داشت/و این سال پا براه آنقدر هم که میگویند سگی نیست/پیروز باشید

ناشناس گفت...

سلام خانم كياني من به شما لینک داده ام ...اگر شما هم به وبلاگ من لينک بدهيد خوشحال می شوم

ناشناس گفت...

سلام خانوم كياني من در اهنگ ديگر منتظر شما هستم پس به من سر بزنيد در اهنگ ديگر

ناشناس گفت...

سال نو شما مبارك آذر عزيز

اما كدام سالهاي نو ميتوانند ياد نورزهاي گذشته را پر كنند؟
كدام سال نو توان قدم گذاشتن در بهارهاي
بي رياي گذشته ما دارد
همه رفتند
تنها ما مانديم
تنها
به ياد ان روزها كه در كنار عزيزانمان بوديم