سه‌شنبه، بهمن ۰۴، ۱۳۸۴


دیروز یکی از دوستان تلفن کرد که نگران شدم،چرا آپدیت نمی کنی
عزیز من باور کن گاهی ننوشتن برای تریابلاگ درواقع به نوعی نوشتن برای آن است
گاهی آن وب راه اندازی شده ی خیلی خیلی پیش ازین فضای مجازی بیشتر نیاز به آپدیت دارد
خیلی صفحات سفید بجای مانده در وجودم ضرورت نوشتنشان را بیشتر نشان می دهند تا تریابلاگ
اگرچه برای آپدیت کردن آن وب چنان بر من سخت می گذرد که فقط خدا می داند و خداوندگار

:فکر می کنم فرناندو پسوا گفته که
کشف کردم که همیشه در آن واحد حواس و فکرم متوجه دو چیز است
شاید دیگران هم تا اندازه ای چنین باشند.اما در مورد من آن دو چیز که در لحظه فکرم را به خود مشغول داشته است به یک اندازه درخشان و قابل توجه اند،این همان چیزی ست که خلاقیت مرا به وجود می آورد



۲۰ نظر:

maaghoorbaaghehha گفت...

xoshhal va motshakkeram ke mineVCd

ناشناس گفت...

با عشق و ارادت . كياني عزيز سلام . با داستانی از خودم به روزم ....منتظرت هستم ...و منتظر نظرتم ...با عشق و ارادتی ديگر . مانی

Infdle گفت...

سلام بانو کیانی
شاید
امروز خط خطی کردنش بیش از همیشه باب دل باشد اما آینده را نمیدانم

ما همه نیاز به آپدیت داریم

همه شیرینی زندگی در همین آپدیت کردن صفحات دل است
و آن نقل قول از فرناندو خو بر این موضوع دلالت میکند
زیبا بود
خوب شد که آپدیت شد
امیدوارم در آپدیت کردن صفحات وب زندگیتان موفق باشید

ناشناس گفت...

سلام حضرت بانو! سفیدیهایی در همه ما هست که قلم عاجز از نگارششان هست و شاید جاودانگی و درخشانیشان مدیون به قلم نیامدنشان است! من به روزم

ناشناس گفت...

آدمی تنها می باید برود

ناشناس گفت...

سلام به مخاطب من....
با چای پنج فیل می شود

عاشق زنی شد که خودش را از چشم پلیس

مخفی کرده است

ده دقیقه بعد

بر پوست مرطوبش می توانی دست بکشی

عریان شوی

و به جای نوشیدن چای شیطنت کنی

به خنده از لب هایش دور شوی
............................................
به دیداری دوبار امیدوار

ناشناس گفت...

سلام دوست من . كتاب غزل غزل هاي سليمان توقيف شد . خبر را در وبلاگ من بخوانيد .

ناشناس گفت...

سلام .شعراستان عسلنگ و مجله ادیبان

Infdle گفت...

مرسی به خاطر لطف همیشگیتان

گمان میکنم فکرها قفل شده و دیگه یارای نوشتن ندارن
خلاقیت در حال مرگه
برای نوشتن ذره ای خلا احتیاج داریم نه اکسیژن

ناشناس گفت...

salam... khob bahid!

اوستا پرهیزگار گفت...

سلام. امیدوارم که همیشه دغدغه تازگی در شما بماند.
من در خانه جدید دری به تریای همیشه خوش شما باز کرده‌ام. سربزنید خوشحال می‌شوم.
این شعر بیژن جلالی را از حافظه‌ام نقل می‌کنم.نوشته شما در ذهن من زنده‌اش کرد:
شعری دارم که هنوز ننوشته‌ام
زیرا سفیدتر از صفحه کاغذ است

ناشناس گفت...

مجموعه 33 شعر عاشقانه براي سياه پشمالو



نوشته :وحيد ضيايي



كه قرار بود توسط نشر بوتيمار منتشر شود و نخستين بار بصورت الكترونيكي در سايت مانيها و اديبان در اختيار جامعه ادبي ايران گذاشته شده بود مجوز {{{ارشاد}}}نگرفت!

ناشناس گفت...

xoshhal va motshakkeram ke mineVCd

ناشناس گفت...

خبری ازتان نیست خانم کیانی عزیز

ناشناس گفت...

salam khanome kiani be rooz hastam sare bezanid

ناشناس گفت...

ممنون از نظرت هر چند من روي كارام بازم كار مي كنم / خيلي ها هم گفتن يكبار ديگه بنويسش . به هر حال خوب باشيد !

ناشناس گفت...

سلام! من به روزم و منتظر نقد و نظر ارزشمند شما

ناشناس گفت...

shoma chegoone linkam mikonid ?

ناشناس گفت...

ادب فرمت به روز شد(گزارشی کوتاه از مراسم سال روز مرگ فروغ فرخزاد) به هراه شعری از فرشيد جوانبخش

ناشناس گفت...

آذر خانم کیانی سلام . من بعد از مدتی دوباره به وب شما سر زدم و باز هم به همان آرامشی که می خواستم دست پیدا کردم . خیلی خوب بود خیلی و من اعتراف می کنم که برای نوشتن باید توان دیگری هم داشت ..توانی که ...