سه‌شنبه، آبان ۲۸، ۱۳۸۷


۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام آذر عزيز
شما هم در پيوندهاي من قرار داريد و سپاسگذارم كه من را در پيوندهايتان قرار داديد و من هم براي شما آروزي موفقيت و سرخوشي مي كنم
خداحافظ

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز!

29 آبان سومین سالگرد بدرود شاعر بزرگ منوچهر آتشی است با شعری و خاطره ای یادش را گرامی می داریم.

ناشناس گفت...

سلام آذر عزيز
به روزم با شعر «کاش باران نمی بارید
و منتظر حضور شما
خداحافظ

ناشناس گفت...

درود
اومدم چيزي بخونم
تصويري ديدم و سكوت كردم
ياد اوكتاويو پاز افتادم
هر اتاقي مركز جهان است
شاد باشيد
به روزم

ناشناس گفت...

من evanescence را دوست دارم .
او خیلی خوشکل است .
کلیپهای evanescence را من دوست دارم .

ناشناس گفت...

همیشه به شادی بانو

ناشناس گفت...

دیر ..؟ همیشه انتظارها باید پشت کوه جا خوش کرده باشد .. نه ؟

ناشناس گفت...

با سلام

احوال شما؟

بعد يك ماه كه نبودم با ماردم تلفني صحبت كردم گفتم مامان بسته اي براي من آمده است؟


گفت نه؟


و ما در ذهنمان مرور مي كنيم شما را...چون در آخرين ايميل ادرس خانه پدري را برايتان ارسال كردم و از شما خبري نشد انگار

ناشناس گفت...

سلام آذر عزیز ... از خواندن چند باره ی داستان مادر بزرگ لذت بردم ... اینجا همیشه لذت بخش است ... سبز باشی ...

ناشناس گفت...

سلام آذر عزیز
به روزم با شعر «هستم در نیستم و نیستم در هستم» و منتظر حضور شما
راستي چه قدر قالب وبلاگت زيباست
تبريك مي گويم
خداحافظ

پویا عزیزی گفت...

salam azare aziz
man pelazhe mordegane shad ra az koja mitavanam tahiye konam
ba ta shakor
pooya azizi
www.pooyaazizi.com

ناشناس گفت...

، آذر عزیز
خواندمت و می خوانم... باشی و به تر!

ناشناس گفت...

سلام آذر عزيز
به روزم و متظر حضور شما
خداحافظ