شنبه، اردیبهشت ۲۳، ۱۳۸۵


کمی فاصله بگیریم و این دنیا!! را ببینیم












۷ نظر:

ناشناس گفت...

درود بر حضرت آذر
چیزی نوشتم در مطلب مربوط به شاملو.
در این پست که عکسی گذاشته ای از ازدحام! و من سیاسی نویس را باش که پا می کنم در کفش ادیبان!

ناشناس گفت...

به نام حی لایموت که تکثرش مایه ی افتخار است که نامش ننهند

از : ارتش دریدا
به : سرکار خانم آذر کیانی

سلام
ارتش دریدا افتخار دارد بار دیگر با مقاله ای با نام ((آیرونی)) به روز باشد .
حضور شما مایه ی افتخار شماست

با عشق و ارادت
مانی

ناشناس گفت...

ما کجای عکس جهانیم که از آن فاصله گرفته ایم؟ نه ما عکس جهانیم

ناشناس گفت...

با بررسی تکنیک توتولوژی در شعر به-روزم. پیپ قرمز

ناشناس گفت...

سلاااامممممممم

ناشناس گفت...

سلام خانم کیانی. بار اولمه که دار وبلاگتون سر می زنم. شما رو با اسم می شناختم اما وبلاگتون ور ندیده بودم من که به هر چی ادم معروق سر زدیم.دریغ از یکبار که با س بزنه اما خب . پبغامتون ور تو وبلاگ مانی دیدم. گفتم بایم . راستی اونطرفا سر بزنین و نظر بدین خوشحال می شم. شاد باشین و پیروز فربان شما بای

ناشناس گفت...

سلام! فاصله بگیریم و لی زیاد دور نشیم! شاد باشی