چهارشنبه، فروردین ۰۱، ۱۳۸۶


۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلام!بر شما هم مبارك باد

ناشناس گفت...

سال نو مبارک

ناشناس گفت...

آذر عزیز سلام....قبل از هرچیز سال نو و ایام نوروز رو به تو دوست عزیزم تبریک عرض میکنم...و مثل همیشه برایت از خدا سلامتی و طول عمری همراه با موفقیت و شادی آرزو می کنم...امیدوارم که سال نو چه روحی و چه جسمی به بهترین حالات دست پیدا کنی...سالی باشه برایت متفاوت از دیگر سالها...همراه با سلامتی و شادکامی و ما هم سعادت این رو داشته باشیم تا موفقیت های بالاتر و بیشتر رو بهت تبریک بگیم...سایه ات بالای سر خوانواده و دوستان و ما باشه...من واقعا دوستت دارم و ارادت خاصی بهت دارم ...در سال قبل هربار که سری به کلبه ی محقر ما میزدی و ردی از دست نوشته هایت را میدیدم حضورت را احساس می کردم و خوشحال میشدم...بسیار از تو آموختم چه با خواندن و سر زدن به اینجا و چه از طریق همان نظرات و راهنمایی هایی که برایم میگذاشتی...امیدوارم امسال نیز مانند قبل از راهنمایی ها و محبت ات بیشتر از قبل برخوردار باشم...هرچند که کتابت به دستم نرسید اما خواندن همین دو اثر (سمفونی) و (وضعیت ترش) غنیمتی بود برایم و بسیار لذت بردم...بیشتر از اینها پرحرفی نمیکنم و امیدوارم که روزی ببینمت...

ناشناس گفت...

سرکار خانم کیانی سلام! سال نو شما مبارک! من اتفاقی و در حین جستجو برای یافتن نشانی یا شماره تماسی از نشراشاره با بلاگ شما آشنا شدم و متوجه شدم مجموعه ای از اشعار شما توسط این نشر چاپ شده! ممکنه از شما خواهش کنم در صورت امکان آدرسی از این ناشر و یا آدرس کتابفروشی های توزیع کننده این ناشر رو برای من میل بزنید. باور کنید انقلاب و کتابخانه ملی رو برای یافتن یکی از کتابهای این ناشر -طراحی و تولید محصول- که گویا به تازگی چاپ شده زیر و رو کردم اما نبود که نبود!ایمیل من :Hanieh_Moshki@yahoo.com
از لطفتون ممنونم و شرمنده که در این بلاگ ادبی چنین پیامی می ذارم!

azar kiani گفت...

خانم مشکی،سال نو بر شما مبارک.تلفن این ناشر در پست های قبلی ذکر شده.می توانید نماس بگیرید

ناشناس گفت...

سلام عزیز
به مناسبت عید نوروز و اینجور چیزها
در پستی ویژه در 13 فروردین
به همراه:
1-رسول ملاقلی پور
2-سعید ایمانی
3-محمدحسین صفارهرندی
4-ژان بودریار
5-جشنواره بین المللی شعر فجر
6-غزل پست مدرن
7-فیلم 300
8-مسعود ده نمکی
9-مهسا محب علی
10-رضا بروسان
11-فرشته ها خودکشی کردند
12-غزل
13-فمینیسم مردانه
در مطلبی تحت عنوان:
«13 نفر که در بهشت به ملاقاتت می آیند»
به روزم و منتظرت...